Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Έλληνας βουλευτής στο κελί της φυλακής..

Γεια σας φιλαράκια μου.4.00 το βράδυ και νύχτα παντού.Κοιτάζω τον ουρανό και έχει αυτό το πάρα πολύ σκούρο κατάλευκο της νύχτας.Ένας γλοιώδης τύπος από δίπλα ψιθυρίζει κάτι ουρλιαχτά που ενοχλούν το σκύλο μου το Φλίμποου.
-Σάλτα και κάνε κανα σάλτο να ησυχάσουμε μεσημεριάτικα ρεεεεε!του είπα και αμέσως σταμάτησε ο τσόγλανος.
Βραδινός περίπατος είπατε?Καλή ιδέα.
-Φλίμποου, ντύσου κάνει ψύχρα και φύγαμε.
Προχωράμε λοιπόν φιλαράκια μου αλλά δεν ξέραμε που να πάμε μεσ στη νύχτα.Συναντάμε έναν έφηβο γέρο που ξίνιζε το μάτι σαν να είχε φάει γιουβαρλάκια κ τον ρωτάμε τι μας προτείνει για βόλτα.
-Βόλτα θέλετε πουλάκια μου?Να, πηγαίνετε όλο ευθεία και στο στενό δεξιά.Είπε ο γέρος που η πύρινη γλώσσα του μας έβαλε φωτιά στα μπατζάκια. 
Φτάσαμε εκεί που είπε.Κάτι άσχημα σπίτια είχε με κόκκινα φώτα αναμένα απέξω.
Κάνω να βουτήξω μέσα στο πρώτο που βλέπω και μας πετάει έξω ένας μπράβος.
-Όχι γάτες μέσα, είπε με φωνή που ρημάζει μέχρι και τάρανδο.
Κατάπια την προσβολή για το σκύλο μου, αλλά έκανα πίσω.
-Φλίμποου κάτσε έξω για λίγο εσύ.
Μπαίνω μέσα και βλέπω άλλο έναν γέρο να περιμένει.
Τσουπ μια τσίτσιδη σαν αυτή που είχα δει στο περιοδικό(βλ. Πώς έκοψα το τσιγάρο).Αμέσως θόλωσα, με έλουσε κρύος ιδρώτας και είμαι κουλ.Αυτή η γυναίκα με κοίταξε με νόημα.Φιλαράκια με χάνετε!!!
-Ποιος έχει σειρά να περάσει?είπε.
-Εγώ, είπαμε ταυτόχρονα με το γέρο.Παλιόγερε θα γίνει μάχη, δεν θα μπεις σιχαίνομαι.
-Ήρθα πρώτος, είπε με τρεμάμενη γεροντίστικη φωνή έτοιμη να σβήσει.Καθαρή φωνή, μπάσα, δυνατή με μέταλλο.
-Κωλογεράκο δεν θα μπεις αλλιώς θα το πω στη γυναίκα σου.
-Μα πέθανε πριν 5 χρόνια, είπε το ραμολιμέντο.
-Ακόμα καλύτερα του λέω κοιτάζοντας τον με νόημα που πρόδιδε ασεβή σεβασμό προς το απρόσωπο πρόσωπο της γυναίκας του.
Έφυγε ο πορνόγερος τελικά και έμεινα μόνος με την κοπέλα.
-30 ευρώ μου λέει, τα λεφτά μπροστά.
-Άκου να δεις, της λέω, δεν έχω τόσα πολλά λεφτά.Τουτέστιν, δεν πληρώνω για να πάω με γυναίκα.
Και βγήκα έξω, είδα το Φλίμποου να παίζει με ένα σπουργίτι.Το βρήκα έξω από μπουρδέλο, άρα θα τον ονομάσω Έλληνα βουλευτή.
Έτσι τον πήρα σπίτι και τον έβαλα σε ενα κλουβάκι που έμοιαζε με κελί φυλακής.
Τον λυπήθηκα όμως και τον άφησα να φύγει.
Άκου 30 ευρώ η άλλη!!!!Φαρμακείο!!!



ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ
"ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΟΥΤΕ Η ΙΔΙΑ"

1 σχόλιο:

  1. ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΩΣΟΝΟΥΠΩ ΠΟΛΛΟΙ ΠΡΩΗΝ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΥΝ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΣΤΟ ΚΕΛΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗ ΛΙΣΤΑ..
    ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!ΤΙΜΩΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΙΔΕΟΥΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ!ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ..
    ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΑΠΟ ΕΓΚΥΡΕΣ ΠΗΓΕΣ..
    ΟΥΤΕ Ο ΠΕΡΙΕΡΓΑΚΗΣ ΔΕ ΘΑ ΨΗΦΙΖΕ ΝΔ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή