Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Πώς κέρδισα δωρεάν θέατρο και βγήκα χρεωμένος..

Γεια σας φιλαράκια.Κάθομαι και περιμένω υπομονετικά την κλήρωση του τζόκερ με τον σκύλο μου το Φλίμποου.Ξεκινάει, τρέμουν τα πόδια μου απ την αγωνία, έχω φάει όλα μου τα νύχια μέσα σε 5 second.
Δεν έχω παίξει.Ποτέ δεν παίζω σε τυχερούς διαγωνισμούς γιατί πάντα έχω το φόβο ότι τελικά θα βγω και χρεωμένος.Απλά δεν είχε τίποτα άλλο η τηλεόραση.
Ωπ, τι λέει εδώ η εφημερίδα?Ο Κύριος Περιεργάκης κέρδισε μια διπλή πρόσκληση για την παράσταση της χρονιάς???
Μάλλον είναι δουλειά του Φλίμποου αυτό που είναι θεατρόφιλος.
Μίσησε το θέατρο απ όταν είχε πάει με τη μάνα του σε μια παράσταση.Ξετρελάθηκαν και πήγαν και την αμέσως επόμενη μέρα να ξαναδούν την παράσταση.Η μάνα του Φλίμποου που είναι πολύ σοφή πήγε και έκανε παράπονα στους ηθοποιούς στο τέλος της παράστασης.
-Τι πράγματα είναι αυτά?Φέρτε μου πίσω τα λεφτά μου.Πλήρωσα εισιτήριο για να ακούσω τα ίδια που είπατε και χτες?είπε και από τότε μίσησε το θέατρο ο Φλίμποου.
Ρωτάω το Φλίμποου αν θέλει να πάμε και γνέφει καταφατικά.Έτσι ψάχνω να βρω το θέατρο στο ίντερνετ.Κοιτάω και λέει Βουκουρεστίου 398.
-Ωχ μάνα μου, το είπα ότι θα βγούμε χρεωμένοι.
Αλλά τι να κάνω το υποσχέθηκα.
Παίρνω το Φλίμποου και πάμε στο αεροδρόμιο.
-2 εισιτήρια για Ρουμανία, Βουκουρέστι. τους λέω.
Το θέατρο ξεκίναγε στις 21.00 και η πτήση στις 22.00.
Η ταμίας μου εξήγησε ότι έκανα λάθος και μου είπε να πάρω το μετρό και να κατέβω Σύνταγμα, εκεί είναι το θέατρο.
Φτάνουμε στο θέατρο, και καθόμαστε στις καρέκλες.
Ακούω μια γυναικεία φωνή να μου λέει
-Ένα φιλοδώρημα για τις ταξιθέτριες?
Της δίνω 2 ευρώ.Κάνει να φύγει, την προλαβαίνω και της λέω.
-Ένα φιλοδώρημα για το σκύλο μου?
Με ένα βλέμμα απάθειας μου δίνει πίσω το 2ευρω.
Κλείνουν τα φώτα.Τα παίζω φιλαράκια.Ξεκινάει η παράσταση.
Έπαιζε ένας πολύ κακός που εκβίαζε ένα κοριτσάκι με ένα ψεύτικο μυστικό.Συνεχιζόταν αυτό.Δεν άντεχα άλλο την αδικία.
Ανεβαίνω στη σκηνή και πλακώνω στο ξύλο τον εκβιαστή και παράλληλα φανερώνω το ψεύτικο μυστικό με το οποίο την εκβίαζε.
Με πέταξαν έξω αντί να με συγχαρούν.Γυρίσαμε σπίτι και εγώ με τη συνείδηση μου ήσυχη ότι έκανα το σωστό, περπατούσα περήφανα με το κεφάλι κάτω.
Για κάτσε μια στιγμή.Ο σκύλος μου ο Φλίμποου άξιζε 4 ευρώ για φιλοδώρημα και αυτή έδωσε μόνο 2.Έτσι βγήκα χρεωμένος γιατί έπρεπε να του τα δώσω εγώ.



ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ
"ΠΩΣ ΕΒΓΑΛΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου