Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Πως έβγαλα σε λιγότερο από 4 μέρες 450 ευρώ..

Φιλαράκια γεια σας.Είμαι σήμερα ανάστατος γιατί θα βρεθώ με τον Αναστάση που έχει το γραφείο ταξιδίων πέρα μακριά δίπλα στο σπίτι μου.Είπα να πάρω το σκύλο μου το Φλίμποου να πάμε ταξιδάκι γιατί έχουμε χαλαρώσει πολύ και μας είναι αναγκαίο.Το σκεφτόμουν 4 μέρες αυτό.Ο Φλίμποου ήπιε ένα εύπεπτο προϊόν ενυδάτωσης και δήλωσε έτοιμος για την έξοδο.Το ίδιο και εγώ όταν έβαλα την κάλτσα εκεί που πρέπει.
Προχωράμε για το γραφείο ταξιδίων καθώς τα χέρια μας μούλιασαν απ τον ξηρό αέρα.Κάνω 3 πους απς στο δρόμο και κλοτσάω στον κώλο έναν περαστικό.Νιώθω ότι η ζωή μου ανήκει.Προχωράμε ενώ μας κοιτάνε όλοι.Μα καλά, μήπως έβαλα τα ρούχα του Φλίμποου?Ουστ ρε που μας κοιτάτε, τι σας φταίμε?Φουκαράδες είμαστε που όλους εσάς σας θεωρούμε κατακάθια μιας αξιοκρατικής και αγαπημένης οικογένειας.Έτσι απέκτησα την περαστικοφοβία.Φοβάμαι τα ψάρια σαν το νερό που πίνω.
Φτάσαμε στο γραφείο.Ο τύπος βγαίνει σαν λαμπατέρ και μας λέει για την προσφορά που κατέχει.
450 ευρώ για 7 μέρες στη Χαβάη.
Τρελαίνομαι εγώ και του λέω 450 να είναι τα τσόφλια του αυγού που θα σπάσεις το Πάσχα.Τα βροντάω φιλαράκια μου και φεύγω.
Στο δρόμο της επιστροφής βρίσκω κάτω πεταμένα μείον 450 ευρώ και τα μαζεύω ο χαζός.Έτσι μπήκα μέσα κατά 450 ευρώ.Τι να κάνω, τι να κάνω?Βγάζω το πλην από μπροστά και τα κάνω συν 450 ευρώ.Τα αφήνω πάλι εκεί που τα βρήκα.Ήταν η μέρα που κέρδισα 450 ευρώ καθώς θα μπορούσα να τα είχα δώσει για το ταξίδι που ζήταγε ο χλεχλές.Άμα είσαι δικηγορικό μυαλό...



ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ
"ΠΩΣ ΕΧΑΣΑ 10 ΚΙΛΑ ΣΕ 1 ΜΗΝΑ"

1 σχόλιο: