Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Πώς έχασα 10 κιλά σε 1 μήνα..

Φιλαράκια μου γεια σας.Σήμερα έχω να σας διηγηθώ ένα πάρα πολύ σοβαρό θέμα και θα παρακαλέσω την προσοχή από όλους σας σε ολόκληρη τη διάρκεια του άρθρου.Καθιστός στον καναπέ μου κάνω το μπανάκι μου με ένα πολύ βρώμικο σαπούνι.Ο σκύλος μου ο Φλίμποου με κοιτάει με μια γκριμάτσα απάθειας και αρνητικότητας που δηλώνει χαρά.Πωπω είμαι κατάμαυρος σαν το γάλα, χρειάζομαι μια βόλτα με το Φλίμποου.Ωπ, χτυπάει τηλ:
-Λέγεται?
-Έλα Περιεργάκη ο Νίκος είμαι ο μπακάλης, πες στο Δήμο να περάσει να με πληρώσει γιατί μάλλον το ξέχασε.
-Τα εν Νίκο μη εν Δήμο, του λέω και του το κλείνω κατάμουτρα ευγενικά στα μούτρα.
Στον περίπατό μας συναντάμε μια γυναικάρα μαύρα χάλια φιλαράκια.Αλλά ποτέ δεν ξέρετε, ίσως σήμερα να είναι η τυχερή μας μέρα.
Την πλησιάζω, φαινόταν στενοχωρημένη.Με βλέπει και μου λέει:
-Μόλις έριξα μια κούφια άλλο πράμα, μακάρι να ήσουν εδώ να μύριζες.
-Εδώ είμαι δυστυχώς, της λέω και κάνω να φύγω τρέχοντας αργά και εισπνέοντας περήφανα για να μην δείξω διαθέσιμος.Όμως με σταματάει καθώς δεν κουνήθηκα από κει και μου λέει:
-Στάσου, τι έχω και με αποφεύγουν όλοι οι άντρες?Απλά είμαι αυθόρμητη, αυτό που θέλουν όλοι.Και με ρωτάει ποιο είναι το πιο ακραίο πράγμα που έχω κάνει με γυναίκα.
-Να της δείξω ποιος είναι το αφεντικό της είπα.Δείχνοντας της το αφεντικό του μαγαζιού που ψωνίζω μανταλάκια.Εσύ?
-Είχα αφοδεύσει στο χαλάκι, στο σπίτι του πρώην μου για φάρσα την ώρα που μαγείρευε.Μόλις το πήρε χαμπάρι μυρίζοντάς το, με σούταρε ο μαλάκας..Κολλημένο μυαλό. ρε φίλε, άσε με.
-Μάλιστα, λέω και τινάζομαι να φύγουμε, ενώ ο Φλίμποου ακούει προσεκτικά έχοντας πάει σπίτι απ την πρώτη στιγμή που μύρισε η κούφια.
Όμως με τσακώνει ξανά και μου λέει:
-Έχω φάει και ξύλο από άντρα.
-Για πες, της λέω.
-Σε έναν άλλο πρώην μου, την ώρα που κοιμόταν, πήγα και του έριξα πάνω του τα χαρτιά που είχα σκουπιστεί στην τουαλέτα και γενικά όλο τον κάδο της τουαλέτας.Ξύπνησε το πρωί, τα άγγιξε, είδε με τι σκεπαζόταν το βράδυ που κρύωνε, και με σάπισε στο ξύλο ο παλιομαλάκας.Ούτε ένα αστείο δεν σηκώνουν μερικοί άνθρωποι.Άσε με μωρέ με το μαλάκα.Δεν υπάρχουν άντρες πια.
Τρέχω σαν χελώνα σπίτι μου ενώ μου φωνάζει αν θέλω να πάμε για καφέ να γνωριστούμε.Δεν μ αρέσουν οι φάρσες φιλαράκια καθόλου.Αλλά μ αρέσει να μου κάνουν.
Φτάνω σπίτι και συνειδητοποιώ ότι μου έκλεψαν 10 κιλά μπετόνια λάδι που μας έφερε η μαμά του Φλίμποου πριν ένα μήνα.
Τους αλήτες..



ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ
"ΠΩΣ ΕΚΟΨΑ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ" 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου